Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Žák 1. stupně ZŠ jako člen v žákovském parlamentu
Studničková, Kristýna ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Štinglová Kristýna Žák 1. stupně ZŠ jako člen v žákovském parlamentu ABSTRAKT Diplomová práce je zaměřená na žáka 1. stupně základní školy v žákovském parlamentu. Cílem práce je nalézt příklady inspirativní praxe pro zapojování žáků z ročníků 1. stupně do žákovského parlamentu. V teoretické části se na začátku věnuji základním pojmům, které provází celou diplomovou práci. Poté rozebírám téma demokracie na školách, její základní principy a podmínky, které musí škola splňovat. Zmiňuji se o organizaci CEDU, která pomáhá základním školám budovat demokracii. Práce je dále zaměřená na vývojový charakter žáka 1. stupně (jedná se o raný školní věk a střední školní věk) z hlediska sociálního a emocionálního rozvoje. Práce se lehce dotýká i práv dítěte ve škole. Na závěr podrobně rozebírám žákovský parlament v českých školách a v zahraničí, přesněji v Německu, Velké Británii a Dánsku. Praktická část je rozdělena podle výzkumných metod do tří částí. Je zde polostrukturovaný rozhovor s koordinátorem žákovského parlamentu, nepřímé pozorování schůze žákovského parlamentu v distanční formě studia a má vlastní zkušenost se žákovským parlamentem v době, kdy jsem studovala na základní škole. V závěru práce je vytvořen příklad inspirativní praxe žákovského parlamentu se zaměřením na členy žákovského parlamentu z 1. stupně...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.